Vyhledávání


Kontakt

FK Hluboká nad Vltavou

E-mail: nikitinalexandr@seznam.cz

Muž kola Ondřej Marhoun v derby s Jankovem uklízel míče za gólmana

17.09.2010 08:44

Takhle pálí guma!!!Po hubeném zisku jediného bodu z úvodních tří zápasů se celek z hlubockého podzámčí zvedl a dvakrát za sebou vyhrál. Tato skutečnost se projevila v sestavě zatím posledního kola nejvyšší krajské soutěže, kde se objevil teprve devatenáctiletý Ondřej Marhoun. Strůjce vítězství Hluboké na horkém trávníku v Jankově otočil dvěma trefami nepříznivý stav 1:2 na konečných 3:2 a naše redakce jej vyhlásila Mužem kola.

 

Okresní derby mezi Jankovem a Hlubokou slibovalo zajímavou podívanou. „Trenéři nás upozorňovali, že zápas bude vyhecovanější než většina ostatních,“ potvrzuje hlubocký mladíček. „Chtěli jsme za každou cenu vyhrát a zpočátku to vypadalo na pěkný vyrovnaný fotbal. Domácí vedli a my byli rádi, že jsme do půle srovnali skóre. Po obrátce jsme dostali druhý gól a to nás nabudilo. Pořádně jsme zabrali a dokázali ještě otočit výsledek,“ komentuje průběh devadesáti minut.

Hlubočtí poprvé v probíhajícím ročníku dali tři góly. Celkově jich mají na kontě pět, stejný počet jich také obdrželi. Ondřej Marhoun se rázem stal klubovým kanonýrem a zásahy proti Jankovu si náležitě považuje. „První byl hodně šťastný,“ vybavuje si.

„Protihráč mě atakoval zezadu a tak jsem to jenom napálil. Míč se mi podařilo uklidit za gólmana, který ho chtěl vyrazit nad sebe, ale nevyšlo mu to. Ve druhém případě to moji spoluhráči Štabrňák a Winkler parádně vykombinovali a poslali mi přihrávku. Byl jsem sám před gólmanem a poslal mu to do protipohybu. Byl to pro mne snadný úkol,“ říká s potěšením.

Do hlubockého kádru se Marhoun zařadil letos v létě. Přišel z dorostu českobudějovického Dynama. „Na Hluboké se mi zatím líbí,“ pochvaluje si. „Jsou tady kvalitní trenéři, kteří chtějí s námi pracovat. Také přístup všech kluků je výborný. Máme kvalitní tým a doufám, že budeme pomýšlet na přední příčky v tabulce. Hrajeme dobře a bylo jen otázkou času, kdy začneme dávat góly. Dvě vítězství nad Chýnovem a v Jankově to potvrdila,“ hlásí hrdě.
 

Přechod mezi seniory mu nedělá zvláštní potíže. „Nepřipadá mi to jako velká změna,“ zamýšlí se. „Mezi chlapy se méně běhá, na druhou stranu se upřednostňuje hra tělem a také nároky na hru hlavou jsou větší než v dorosteneckém fotbalu,“ všímá si.

Plány do sportovní budoucnosti si Marhoun rýsuje jen nanečisto. „Nastupuji do prvního ročníku Zdravotně sociální fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Zvolil jsem působení v krajském přeboru, abych měl dost času na studium,“ vysvětluje.

„Uvidím, jak se to vyvine se školou a jak se mi to podaří skloubit s fotbalem, jestli třeba nepřijdou nějaká zranění. Podle situace se budu rozhodovat, jak dál. Na Hluboké jsem ještě nic extra nepředvedl. Spoluhráči jsou na stejné úrovni jako já, rozhodně je nijak extrémně nepřevyšuji,“ hodnotí sebekriticky.

V sedmém kole přivítají Hlubočtí na své půdě mužstvo Prachatic. „Soupeř naposledy prohrál doma s Týnem a bude chtít neúspěch odčinit. Čekáme, že vyrukuje s tvrdou hrou, ale my se na zápas těšíme. Máme silný tým a nemusíme se nikoho bát. Doufáme, že fotbal zalíbí divákům. Po našem vítězství v Jankově by se mohli do hlediště vrátit v hojnějším počtu,“ přeje si Ondřej Marhoun.